Info o stavbe CNC frezky

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Listopad 18 13:03:18 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 18.11.2005:

> Tak jsem se tam schvalne koukal ... a za:

> Procesor Pentium 1 - 133MHz, 16MB RAM, FDD, 1.1GB HDD, barevný TFT
> rozlišení 800x600, adaptér, baterie přes hodinu Porty : PS/2, COM,
> LPT, SCSI, VGA, PCMCIA, 3xaudio.

> pozaduje prodavajici 1000Kc a to to ma barevnej displej a pomerne
> velkej disk. Kolik teda za funkcni notebook bez baterie, B&W a treba
> rozkraplym futralem je odpovidajici cena...?

Cena starych pocitacu se neridi podle toho, ze za jeden nekdo chce
tisicovku, a tak kdyz bude mit horsi displej a nebude mit baterii,
musi byt cena treba sto korun. Je to otazka nabidky a poptavky.

Napriklad ja tu mam P133, 144 MB RAM, 1,2 GB HDD, FDD, barevny TFT
800x600, take velmi zachovaly se vsim vsudy, jeste sitovka a modem
jako PCMCIA apod. Ale jednoduse se mi nevyplati ho komukoliv prodat,
protoze jako novy stal asi 150 tisic a dnes za nejakou tisicovku a k
tomu spousta starosti s pripadnym prodejem za tuto cenu, to uz nema
vubec smysl. Logicky, nez se zabyvat nejakym prodejem za tyto penize,
to uz je jednodussi to vynest do popelnice nebo to rozebrat a vyndat
si z toho treba par SMD tantalu :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem