Teplotni cidlo

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Listopad 17 23:29:44 CET 2005

Myslel jsem ty emitorove odpory s oznacenim  330, jinak vystupni odpor
takoveho zesilovace je dan take vyst. impedanci toho emit. sledovace, emit
odpor je jen dodavatel proudu, asi bych sel i na vyssi hodnotu odporu (z
hlediska dosazitelneho vyst. vykonu bude optimum asi trochu vyse, z druhe
strany jsi ale zrejme omezeny 5V napajenim).

Danhard

Asi nerozumiem :-) pokial myslis ten obrazok, tak spravne hodnoty su
150ohm. Od decembra to zacne vychadzat vo finalnej verzii v amaterskom.