revize domovního rozvaděče

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Čtvrtek Listopad 17 20:13:59 CET 2005

koupili jsme byteček a pouštíme se do rekonstrukce. Problém: barák je ze
70. let a rozvody jsou komplet v hliníku. V bytě je navíc jen pět
jističů (2x světla, 2x zásuvky a kotel). Chtěl bych tam přidat aspoň
jeden jistič pro mikrovlnku, jeden pro myčku a jeden okruh pro pc, kde
bych hodil upsku přímo do zdi (a nejspíš další dva do kuchyně pro
jistotu do budoucnosti). Nový rozvody budou logicky v mědi, ale vážím
situaci, že se ten hliník nechá jak je (je to ve zdi natvrdo, takže by
to znamenalo prakticky vymlátit celej byt). Projde pak rozvaděč přes
revizáka ? Myslím tím půlka rozvodu v mědi, půlka s ochranným, půlka
bez. Ptal jsem se několika elektrikářů, ale co kus to unikátní odpověď
(co se hodí do kšeftu). Případně, je má vize (co do počtu jističů)
správná ?
;) A neděste se, dělat to nebudu, jen mě udivilo, že kde jsem se zeptal,
dostal jsem jinou odpověď... a navíc .. netřeba platit .. co netřeba.

T.V.