Držáky direktorů pro YAGI anténu

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Čtvrtek Listopad 17 09:50:07 CET 2005

Kdysi jsme to dělali z bakelitových úchytek na kabely.  Na kulaté ráhno
se přišroubovala
úchytka jako kdyby to byl kabel, do spodní ploché části se pilníkem
vypilovala drážka a
do ní se za šroubek, původně určený k uchycení úchytky na zeď,
přišrouboval prvek.
Vzhledem k nízké impedanci v místě styku direktoru s ráhnem na kvalitě
materiálu až
zas tak nesejde.

Zdraví      J. Sloupenský, OK1MWW