Programovani HCS500

Petr Sremr sremr@hwg.cz
Středa Listopad 16 18:04:58 CET 2005

> Ten kod si URCUJES SAM a programujes SAM do encoderu i decoderu STEJNY
> TEN SVUJ. Nic nezjistujes, ani to zjistit nejde. URCUJES TO.

V tom pripade jsem BLB. Takto jsem to ocekaval nez jsem jsem si klicenku
a dekoder poridil. No a pak jsem se nechal zblbnout...

Usoudil jsem, ze ten kod je jednoznacky identifikator coderu HCS301 a
urcuje ho Microcip. No a dekoder ma taky svuj kod, ktery zase urcuju JA.
To, ze ho z klicenky nedostanu, to mi bylo jasny vzdy.

Blbost, ze???:-)

Nejak jsem se nemohl smirit s myslenkou, ze bych tu "hotovou" klicenku
mel programovat. Tak jsem vymyslel takovouhle HOVADINU.

Diky moc, moc to momohlo. Zrejme mi to neda spat, povalim do prace pro
osciloskop, vyhrabu nekde zdrojaky a vyzkousim to. Misto abych si zitra
uzil zaslouzeneho odpocinku, budu do noci  programovat, programovat,...

Jeste jednou diky.

--
Petr Sremr
HW group