JTAG

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Listopad 16 16:57:12 CET 2005

Dne st 16. listopadu 2005 16:45 Hynek Sladky napsal(a):
> Ciste teoreticky ano, zalezi, zda ladici SW podporuje vice zarizeni na
> JTAG v serii. Obecne je JTAG delany na to, aby byl vyvedeny jen jako
> jeden port pro celou DPS...
Dekuji.
Nezlobte se ale oba jste mi napsali to co vim, neboli obecne znamou vec.
Mne jde prave o to, zda s AVR JTAG ICE to bude fungovat, pokud v chainu bude
jeste ten xilinx.
Com se tyce propojeni, tusim ze retezit se bude TDI a TDO, TCK a TMS budou
paralelne.
Tu IEEE normu nikde zadarmo nevidim.
Celou ji cist navic nepotrebuju, tak IMHO je nesmysl za ni platit.
Mne by stacil nejaky vycuc, ukazka, nebo napr. proste prohlaseni ze to nejde.
Jakub Ladman

PS: Nevite o svete, kde se neplati za normy? Hned bych se stehoval