OT: MP3, kolik hudby se vejde

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Listopad 15 17:15:38 CET 2005

 >To delaji encodery, ktere maji defaultne vypnute (nebo nepodporuji)

Tomu nerozumim , jak souvisi joint stereo (zapnute) s vyssi kvalitou ? Podle
me je joint stereo kvalitu snizuje , protoze misto dvou oddelenych kanalu ma
jeden stredovy a jeden rozdilovy L-R cimz se zas usetri neco mista , ale
opet na ukor kvality .

BTW. Pouzivate nekdo nejake trebas komercni nebo free plug-iny , ktere umi
frekvencni charakteristiky krasne upravit , ze potom i 128kb/s hudba zni
SUBJEKTIVNE docela dobre ?
Pouzival jsem trebas DFX a ted uz jenom OSS/3D ten je asi nejlepsi ze vsech
ovsem ne zadarmo. Z tech zadarmo byl vyborny treba enhancer. Vyhoda
nekterych je, ze jdou soupnout treba do prehravacu videa a potom vyrazne
zlepsi blbe zkomprimovany zvuk v avi souboru atd...Jeste jsem podrobne
testoval jeden ten byl asi nejlepsi nemuzu vzpomenout jeho jmeno , ale cpu
mi stabilne zatezoval cca 40% coz u A64 3400+ neni zrovna malo kdyz vetsinou
pri poslouchani hudby delam neco na co potrebuju cpu :)

snehulak