Pozor na FedEx

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Listopad 15 10:03:17 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 15.11.2005:

> Zdravim. Ja je servisuji, co se tyce snimacu, a vim, ze u nas prosli
> vnitrni reorganizaci. To vede vzdy k urcitym problemum, u mne k
> telefonnim. Co se tyce dodavek nevim.

Drive pro ne celni sluzby zajistovala Inspekta. Od 1.11. si to delaji
uplne sami. Bohuzel si nezajistili vsechna povoleni, napriklad pro
zjednodusene celni postupy apod. Diky nasemu silene byrokratickemu
statu to proste nestihli. Nemaji navic zadne zkusenosti s touto
byrokracii ani s celnim odbavovanim. Spousta lidi z Inspekty, ktere
pretahli k sobe, od nich po nekolika dnech odesla. Podle mych
dosavadnich informaci stihaji celne odbavit cca 10% kazdodenne
prichozich zasilek, tj. od 1.11. se jim 90% zasilek denne hromadi a
narusta to tam do silenych rozmeru. Pred tydnem meli na sklade cca
2.000 neproclenych zasilek a toto cislo kazdym dnem stoupa. Odpovedni
manazeri nechteji komunikovat, stiznosti nepomahaji ani v CR ani v
USA. Ze nejsou schopni okamzite resit situaci, to chapu, ale ze nejsou
schopni rozumnym zpusobem komunikovat a ujasnit reseni situace aspon s
nejakymi vyhlidkami, to pochopit nedokazu.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz