Laser tiskarna doporucte.

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Listopad 14 21:57:41 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 14.11.2005:

> K tomuto se take pripojuji, pokud je HP nevime o nich, pokud je to
> neco jineho jsou s tim jen starosti...

Minolty a podobne znacky by mi pres prah nesmely. Take mam oblibene HP
jak pro sebe, tak pro sve zakazniky.

Nicmene mohu Te ubezpecit, ze jsem uplynule 3 roky (slovy tri roky)
resil po celou dobu kriticke problemy s tonery a nekvalitnim tiskem te
me barevne HP CLJ 4600dn. No, kdyz mam cas, resim to dal, protoze
problemy nejsou zdaleka vyreseny. Ale to uz je nad ramec teto diskuse.

Predtim jsem resil neustale problemy se zapekaci jednotkou me HP LJ
2100TN. Jak to opravili, tak se to zase rozbilo. Az jsem uz jednou
kapituloval a nechal projit zaruku a vyhodil tiskarnu do kose. A to
byla sitova tiskarna, ktera stala asi 35 litru, tj. zadna Minolta za 5
tisic a k ni dalsi zdarma.

Mezitim jsem resil toho Tektronix Phasera.

Jinak, ver mi, ze Hewlett Packard uz neni to, co byval. Dost to tam
slo do xxxxx. Hlavne se to tyka jejich supportu, ten je absolutne
tragicky. Neni to jen moje zkusenost, napr. muj zakaznik resil
problemy s Tablet PC a ten horor, co jsme oba absolvovali, to je na
dlouhe vypraveni.

Kdyz HP jede, tak jede, ale jinak jsou s tim starosti jako vsude
jinde - zamestnanci to maji na haku a nejsou schopni komunikovat ani
po internetu.

Jo, to support a servis spolecnosti APC (zalozni zdroje), to je
ukazka, jak by to opravdu melo vypadat. Klobouk dolu.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz