OT: MP3, kolik hudby se vejde

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Listopad 14 21:50:25 CET 2005

vo velmi hrubom odhade 1 minuta je cca. 1MB. Variable bitrate je velmi
dobra vec, na nenarocne pocuvanie staci aj tych 128kbps. Osobne ked
pocuvam 128kbps na trochu lepsej aposke (uz aj vo fabii na pioneeri),
alebo nebodaj na velkych bedniach doma, tak tam tu kompresiu pocujem a
vadi mi. 256kbps uz neviem rozoznat, ale ja som pomerne hluchy.
b.