ATMEGA LDS problem

jaroslav.buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Listopad 14 19:36:41 CET 2005

Tajny to neni, ale je to zatim dost dopraseny a rozsahly, prevzal jsem to po
kolegovi. Mezitim jsem zjistil, ze jeden nop neni 100% ale snizi vyskyt
chyb, 2x nop uz je 100% aspon v ramci stovek pokusu. Zitra bych mel dostat
dalsi procesor, tak uvidim, jeste jsem si vsim nic moc blokovani napajeni,
taky zkusim doplnit. Vysledoval jsem taky jistou zavislost na teplote, bezi
na 16MHz. Simulator jsem nezkousel, ale snad by to fungovat melo, nikde v
datasheetu jsem zadna omezeni nenasel

Vetsi kus kodu je takhle:
;cekani na uvodni 0
command_L_l2:
	sbiw 	temph:templ,1
	breq	command_L_tout
	sbis	FIFO_EF
	rjmp	command_L_l2
	lds		char, FIFO_ADR
	cpi		char, 0
	brne	command_L_fmterr

;test prvotniho nacteni poctu pixelu
	nop
	lds		templ,pixels+0
	nop						;to jsou ty dulezity nop, bez nich selze tak na 10%, s jednim cca
2%, 2xnop zatim OK
	nop
	lds		temph,pixels+1
;	rcall	SendWordHex				;testovaci kod, kdyz se tady vyhodi vsechny nop a
tyhle ;, tak treba prvni selze,druhe nacteni je OK(nebo obracene)
;	lds		templ,pixels+0
;	nop
;	nop
;	lds		temph,pixels+1
;	rcall	SendWordHex

	mov		char, temph
	or		char, templ
	brne	command_L_sendln

templ je
.DEF tempL=r24		;pomocný registr - nizsi byte
.DEF tempH=r25		;vyssi byte
pixels je v interni SRAM (kolize se zasobnikem neni, kdyz prectu po selhani
tak je hodnota OK,preruseni se vubec nepouziva)
.DSEG
cntr:	.BYTE	1
pixels:	.BYTE	2		;line pixels