Laser tiskarna doporucte.

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Listopad 14 14:47:14 CET 2005

aze napsal(a):

> 4. Kvalita tisku zadne soucasne dostupne laserove tiskarny nedosahuje
> kvality kvalitni inkoustove tiskarny na kvalitnim fotopapiru. Tam ma
> inkoust stale jeste dost navrch. Pochopitelne ale cena takoveho
> inkoustoveho tisku i inkoustoveho papiru je vyssi.

Jo, tohle prohlaseni ale musite jaxi doplnit blizsi specifikaci. Pokud
jde o barevne fotky a podobne obrazky s polotony a podobne - tam jiste,
neb se mimo jine vyuziva "sliti" jednotlivych kapicek inkoustu, coz do
urcite miry odstrani rastrovani.

U vektorovych objektu je to ale prave naopak. Nevidel jsem text a jine
podobne veci (obrazky "perovky") ze sebelepsi inkoustovky, ktere by
dosahovaly kvality tisku ze slusne 600DPI laserovky (zejmena ostrost a
nezubatost hran).

Proste kazda zalezitost chce svoje.

--
Jirka