Krokovy motor + L297

Rosko Peter Peter.Rosko@siemens.com
Pondělí Listopad 14 13:49:45 CET 2005

Ani to sa mi nezda, pretoze do L297 ide akurat info o prude, ktore sa
porovnava s referencnym. podla toho sa ma stelovat
PWM. zaujimave je, ze aj pri vyssom napati, ked sa uz motor netoci tak tam
tecie zopar miliamperov. mne to pripada ako keby ten analogovy komparator v
IO nerobil
to co ma, pri tomto zaujimavom stave dava stale INHIBIT signal

zapojenie je podla
http://www.st.com/stonline/products/literature/an/1734.pdf, figura 22 +
ostatne je vsade vyssie

p.rosko

	Zabira vam nadproudova ochrana.
	Danhard

		Zdravim,
		mam L297 + 4 tranzistory + 4 diody, unipolarny krokovy motor
vybrakovany z tlaciarne. pri L297 je 2xHC00, zapojene (takmer) podla jedneho
AN od ST.
		moja otazka : pri zvysovani napatia od 0 vyssie su stavy :
		1. male napatie, motor este nejde,
		2. napatie akurat , motor ide,
		3. napatie vyssie (20 V cca), prud klesa, motor sa zastavuje

		preco 3 existuje ?

		upozornujem, ze parametre motora nepoznam, pekne sa toci
okolo 10V, vtedy berie cca 2 A, odpor polvinutia je zhruba 4 ohmy.

		ked sa tak pozeram do ds L297 tak sa mi zda, ze kedze tam je
PWM a je zapojena tak by to malo aj pri zvysujucom sa napajacom napati drzat
konstantny prud...

		vopred vdaka za pomoc
		p.rosko