Krokovy motor + L297

Rosko Peter Peter.Rosko@siemens.com
Pondělí Listopad 14 13:10:35 CET 2005

Zdravim,
mam L297 + 4 tranzistory + 4 diody, unipolarny krokovy motor vybrakovany z
tlaciarne. pri L297 je 2xHC00, zapojene (takmer) podla jedneho AN od ST.
moja otazka : pri zvysovani napatia od 0 vyssie su stavy :
1. male napatie, motor este nejde,
2. napatie akurat , motor ide,
3. napatie vyssie (20 V cca), prud klesa, motor sa zastavuje

preco 3 existuje ?

upozornujem, ze parametre motora nepoznam, pekne sa toci okolo 10V, vtedy
berie cca 2 A, odpor polvinutia je zhruba 4 ohmy.

ked sa tak pozeram do ds L297 tak sa mi zda, ze kedze tam je PWM a je
zapojena tak by to malo aj pri zvysujucom sa napajacom napati drzat
konstantny prud...

vopred vdaka za pomoc
p.rosko