Krystal

Sula Milos milos.sula@musumperk.cz
Pondělí Listopad 14 10:26:32 CET 2005

No mozna se to zpomalilo pripojenim sondy citace ... Me to taky vychazi
kolem 6-7s podle citace, ale ve skutecnosti se mi ta hodnota zpomali o
15s/24hodin. Tj bez pripojene sondy citace to bezi asi ? o 960Hz
rychleji... Zkusim tam dat vetsi kapacitu kondenzatoru - melo by to byt
stabilnejsi a mozna se to i zpomali o neco, zbytek doladim programove (
kazdou 5760 tou sekundu tam neprictu - zpomaleni o 15s/den  ).

Milos

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Monday, November 14, 2005 9:51 AM
To: HW-news
Subject: Re: Krystal

Mne to vyslo ze by mal predbehnut len o 7 sekund, nie je problem v
programe? :-)
Myslim ze najjednoduchsie je zaradit do programu korekciu hodnoty
krystalu, t.j. povedzme kazdych 100 cyklov prida naviac jeden cakaci,
alebo mozete striedat deliaci pomer toho casovaca medzi dvoma
celociselnymi hodnotami tak, aby ich priemer dal pozadovany zlomok
(nieco ako delicka s pohlcovanim impulzov u PLL).
b.