rozmitany laser

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Neděle Listopad 13 22:08:17 CET 2005

Rezani folie dost velke sirky dost velkou rychlosti dost levne :) To
bylo puvodni zadani, laser nepripada v uvahu z duvodu ceny - pm ma s
lasery uz zkusenosti z praktickych konstrukci.

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz
http://edisonovo.info

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Novotný
Sent: Sunday, November 13, 2005 4:03 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: rozmitany laser

Co takhle napsat o jaky material jde, jake jsou rozmery, jake pozadovane
rychlosti rezani a tak podobne ? Rezani laserem, proc ne, ale jednak se
to nehodi pro vsechny materialy a pak ta cena

Rezaci laser bez aktivniho chlazeni, naivo zkuste se podivat na
ucinnosti "velkych" laseru a uvidite jako to je ptakovina. Bez chlazeni
se obejdete u vykonu v mW , maximum co jsem videl byl cca 1-3W a to
jeste pulsne. Mame popisovaci laser a vykon motoru v chladicim agregatu
je 5kW a nic s tim nepreriznete :-)