OT: Re: Test Tunderbirda

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Neděle Listopad 13 10:46:55 CET 2005

Omlouvám se, že ve vlákně pokračuju, ale snad mi poradíte. Do teď jsem
používal celkem spokojeně
Thunderbirda 0.9 . Nainstaloval jsem si taky Thunderbirda 1.0.7  a
setkal jsem se s nečekaným efektem :
 Po spuštění klienta se dole na informační řádce objeví nápis  "Building
summary for Inbox..." a trvá to cca 3 minuty,
než to začne stahovat poštu ze serveru. To se opakuje vždy při spuštění
, i když to udělám hned po sobě
a žádná pošta na serveru mezitím nepřibude. Dřív to nedělalo, začalo to
stahovat poštu hned.
 Zkoušel jsem to nainstalovat znovu, ale efekt je stejný. Asi mám někde
něco blbě nastavené, ale opravdu
nejsem odborník na mailové klienty ani Mozillu.

Předem díky za radu.      J. Sloupenský