OT: Re:Test Tunderbirda

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Listopad 12 09:17:28 CET 2005

Naopak, spis vcelicku nebo co se to davalo za mojich mladych let v ZS za
pouzivani hlavy. :-)

Aby to nebylo jen ciste plkani o nicem. Konecne se mi zda, ze jak
Firefox tak Thunderbird funguji tak jak maji, alespon z meho pohledu. Uz
nekolikrat jsem si oba nainstaloval abych je zase po par dnech odlozil -
kvuli neprekonatelnym problemum, ktere jsem neskousnul.

Firefox ukazuje to co ma a Thunderbird chodi rychle i na mych pomerne
hodne rozsahlych archivech (cca 850MB).

Jeste bych se rad zbavil MS Office, ale nevim jak je to s kompatibilitou
     u OpenOfficu - manzelka je na MS Wordu docela zavisla - pracuje v
PR agenture a zpracovavaji pro zakazniky clanky. Nemate nekdo nejake
vetsi zkusenosti? Cetl jsem ted nekde nejakou recenzi a pry je to z
vetsi casti OK.

RadekCX