Eagle - nestandardni nastaveni

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Sobota Listopad 12 09:10:07 CET 2005

To me taky napadlo, ale pak by si museli zmenit podklad i vsichni studenti
(nesoulad mezi obrazovkou a platnem hrozne unavuje).
Jednou jsem si zkusil pri nejake praci Eagle takhle prenastavit a nevim
jestli je to pouze zvykem nebo necim jinym, ale hrozne me to vadilo a hned
jsem se vratil k puvodnimu.
Ale mate pravdu, co se samotneho promitani tyka, problem by to vyresilo.

Jakub Serych