supr OT: backup winxp

Jiri Naprstek Jiri.Naprstek@FutureElectronics.com
Pátek Listopad 11 11:11:35 CET 2005

Ve woknech jsem lamer taky, asi bych pouzil nejakou live distribuci (knoppix?) a cely disk (/dev/hda), nebo prislusne parcely zabzipoval nekam na sit. Pro restore by sel jednoucelove ten knoppix dovybavit prave tim zabalenym image. Na jedno DVD by se to snad vejit mohlo..
Z vaseho mailu soudim, ze pouzivani toho spravneho OS Vam potize necini, takze pouziti dd, cat a bzip bude pro Vas hrackou.

Zdravi,

Jiri N.

P.S.: Vidim tu k danemu tematu 17 mailu a z toho reseni puvodniho problemu resi 2 rekneme 3 ;-)