Programovatelne polia

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Listopad 10 15:35:42 CET 2005

Samozrejme se tam da neco vetsiho, hlavne dostupnejsiho a trochu
rychlejsiho.
Ale na zacatku bylo neco o malem odberu, ta staticka RAM moc nezere.

Se seriovou obsluhou souvisi take propojeni tech desek, tj. delka konektoru
atd.
Proto jsem se ptal, jestli je to uz vazane nejakou sbernici, kdyz je to
modulove.

Danhard

Danhard wrote:
> Kosto, protoze s tim prisel tazatel, on se neptal jak ma obslouzit ty
> prevodniky, ale jak ma realizovat prevod ser. na 256 bitu paralelne.
> Proto taky nabizim to obslouzeni s radicem a Ram, na to mu staci jedna ta
> 9572 + 6116 a to na vsech 32 desek :o)

No som zvedavy z akych smeti tie 6116 budete tahat... Som myslel ze k
nicomu mensiemu ako k nejakej SDRAMke sa neznizite :-))) (len zartujem)

wek