Programovatelne polia

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Listopad 10 14:06:58 CET 2005

HC4094 a male CPL, nebo PIC s SPI (a slave portem) jsem nabizel hned na
zacatku :o)
Danhard
No, ak zamerom nie je prave kanon na vrabce, tak by som navrhol na kazdy
kanal 1-2-4ks 74HC595 (podla sirky zbernice procesora) s pospajanymi
vystupmi vsetky paralelne na zbernicu. Kym procesor vycitava jednotlive
595ky, zatial sa moze do nich seriovo nasukavat dalsia
8-mica/16-tica/32-tica. Snazivejsi sa to mozu pokusit cele napchat do
CPLDcka, ale ja by som tam pchal len riadiacu logiku, vyslo by to lacnejsie.

wek

PS. A nemohlo by to citat viac jednocipov - napr. na kazdy kanal jeden?