Re: nové video

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec@ceskearchivy.cz
Čtvrtek Listopad 10 07:21:51 CET 2005

Zdravím,

Nevím, jak Grundig, ale Phillips to umí už dávno. U Sony to fungovalo pouze
pokud se zadala délka kazety. Phillips si posune páskou a zjistí délku
kazety a kde je.
Navíc ten typ Phillipse, co mám má v sobě Tape manager (databáze pásek), kam
si člověk může přidávat kazety, popisovat filmy a vyhledávat. Potom si video
jen řekne třeba o kazetu č.5 a samo najde začátek filmu a pustí ho.
Krom toho má takové věci jako programování nahrávání v určený čas v
pondělí-pátek apod., nejen podle datumu...

S pozdravem
MH