Pripojeni mikrofonu do zvukovky - co je s www.tydyt.cz?

Ondrej Ulehla dj-bobr-hwkonf@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 10 02:34:28 CET 2005

Ono to tak cloveku neprijde, kdyz je zvykly mikrofon zapojeny v
mikrofonnim vstupu. Ale kdyz jsem ted svuj elektretovy mikrofon pripojil
k homemade 20dB predzesilovaci s TL072 a vystup pichnul do Line-In
vstupu, rozdil byl hned patrny - cistsi vysky a subjektivne mensi zkresleni.

Doporucena literatura:
http://www.epanorama.net/documents/soundcardtest/ (frekvencni
charakteristiky)
http://www.epanorama.net/links/pc_sound.html (sekce "microphones")