ATMEL ATmega - problem se seriovym naprogramovanim

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Listopad 9 18:45:18 CET 2005

Nenastavili ste fuses naopak? Je to casta chyba. Napr. v PonyProgu
treba ZASKRTNUT fuse, ak ma byt fuse NASTAVENA, co znamena ze ma
hodnotu logickej NULY (vid datasheet).

miro