nové video

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Listopad 9 15:54:43 CET 2005

Tak k tomu nepotřebuje synchropulsy, ale stačí počítat otáčky od toho kolečka, co "tahá" pásek. Prostě z informace o počtu otáček jednoho i druhého bubnu a toho kolečka, co se stará o lineární posuv pásku si to nějak vypočítá. Já si to takhle vysvětluju už asi tak 7 let, co jsem to viděl na jinym videu Panasonic (bylo hifi, 6-hlavý, ale typ nevim).

P.K.