Re[2]: nové video

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Listopad 9 15:54:56 CET 2005

Zdravim,

ten princip, ktery tu P.K. popsal, me, pravda, nenapadl. Nicmene zda
se mi to byt mozne a pomerne realne.

> To mne také napadlo, ale ta páska byla úplně nová, a nic na ní nebylo nahrané.

To nevadi, rychlost posuvu se da velmi presne dostat i z korelace
jakehokoli sumu. A kdyby ne, muze tam byt prachsproste treci kolecko
nebo zajata opticka mys :-).

> Páska namotaná na bubnu může být pokaždé jinak utažená (např. po přehrání v
> jiném videu), takže může mít různý průměr návinu. Navíc si nejsem jistý, jestli
> mají všechny pásky stejnou tloušťku.

I kdyby to nebylo splneno, tak muze behem nekolika otacek meric
odhadnout, jake je stoupani (~rychlost odvijeni) spiraly, ne? Ale
nemam to uplne rozmysleno, mozna to musi s nejakymi hodnotami
pocitat.

MP