nové video

Ales Filip konference3@centrum.cz
Středa Listopad 9 15:19:11 CET 2005

Hello konference,

  Tak jsem nakonec nekoupil video Mascoma, na které jsem se tady ptal, ale
  PANASONIC NV-HV61EP-K. Zjistil jsem, že má jednu docela zajímavou funkci, že
  si pozná délku vložené kazety, a pozná, ve kterém místě je ta kazeta
  přetočena. Docela by mne zajímalo, jak to to video pozná. Když tam vložím
  kazetu 240minut, tak s ní zatočí, a napíše, že je na ní 4:02hod. místa. A to
  samé, když vložím kazetu, která je uprostřed. Jak to to video dokáže poznat s
  takovou přesností? (Zatím jsem tedy nezkoumal, jestli nekecá :-))

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic