Re: LCD display životnost ?

Masnica Lubomir masnica@kabelta.cz
Středa Listopad 9 14:23:27 CET 2005

Mozne je uplne vsechno, ale pravdepodobnost ,ze problem dela dalkovy ovladac je o rad nizsi nez, ze problem dela patogeni zona :-)
  ........ vycházím z toho že slunce dokáže zničit LCD display tak dálkový ovladač je zdroj neviditelného
  světelného záření a pokud ho namířím 20-30 cm před LCD display tak ta intenzita bude dost vysoká.......... to je moje, ne moc vědecká teorie
  Co vy na to ?

  From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Masnica Lubomir
  Sent: Wednesday, November 09, 2005 2:01 PM
  To: HW-news
  Subject: LCD display životnost ?

  Mám na různých místech LCD display 16x2 znaky podsvícené
  ale jen na jednom místě měním display každé dva měsíce
  nepomohla výměna ani celeho zařízení. Napájení je společné.

  Závad se projevuje mizením kontrastu do stracena

  Laboroval jsem čím to může být a přišel jsem jen na tohle :
  jen u tohoto jednoho display je hned nad ním HIFI věž a člověk
  co je u toho používá často dálkový ovladač.

  ???? je možné aby ovladač poškodil LCD display ???

  E-mail :  masnica@kabelta.cz