Pripojeni mikrofonu do zvukovky - co je s www.tydyt.cz?

Jaroslav Kotlaba ing.kotlaba@post.cz
Středa Listopad 9 11:58:28 CET 2005

Potrebuji udelat forrichtung na testovani mikrofonniho vstupu do
zvukovky. Zamer je takovy, ze se napetim co je na mikrofonnim
konektoru bude napajet oscilator asi 1kHz a signal z oscilatoru
se pouzije jako testovaci signal - takze se vyzkousi jednak zda
na konektoru je napeti a jednak zda mikrofonni vstup funguje.

Ted dotazy:
- jake napeti je na mikrofonnim vstupu - jak se muze menit u
ruznych zvukovek? - neexistuje uz nekde hotove reseni?
- co je s www.tydyt.cz, kde jsem v takovych pripadech bral
rozumy? - jsou nejake webove stranky, kde bych se o tom mohl
poucit? Zkousel jsem trochu hledat, ale asi jsem se spatne ptal.