Programovatelne polia

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Listopad 9 09:01:21 CET 2005

----- Original Message -----
From:    "Milan" <milger@pobox.sk>
To:      "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent:    Wed, 9 Nov 2005 07:52:15 +0100
Subject: Re: Programovatelne polia

> co
>
> Musim sa pozastavit a pootpravit uvedene tvrdenie. Pri spicke sa zrejme
> mysli to ze vnutorne bezia vsetky klopaky na 160MHz /a to myslim naozaj
> vsetky t.j. velkost aspon 2S200/ a rovnako vsetky I/O piny cvicia prudom
> min. 10mA. Nehovoriac o tom ze keby si naozaj potiahol 2A t.j. 5-6W tak
> bez
> riadneho chladica by sa uvaril.
> Musim sa priznat este som taku aplikaciu nemal cest robit. Standardne
> chodim
> na 40-80 MHz a spotreba sa pohybuje okolo 100 az 200mA.
> [...]

No ako to je so spotrebou, neviem. Cital som len datasheet a tam stoji, ze
pri konfiguracii to moze v spicke mat tych 2A. Ale inak mas pravdu,
spotreba by nemala byt az taka velka.

A.

Nechaj sa uniesť do hlbokých tajomstiev Novej Guiney!
TAMTAMY ČASU – prvý cestovateľský internetový seriál
http://cestovanie.zoznam.sk/?sid=10142