Programovatelne polia

Milan milger@pobox.sk
Středa Listopad 9 07:52:15 CET 2005

> Povodne som chcel jeden velky Spartan2 na
> vsetky moduly, ale ten zerie podla datasheetu sam o sebe v spicke 2A, co
> baterky neutiahnu.

Musim sa pozastavit a pootpravit uvedene tvrdenie. Pri spicke sa zrejme
mysli to ze vnutorne bezia vsetky klopaky na 160MHz /a to myslim naozaj
vsetky t.j. velkost aspon 2S200/ a rovnako vsetky I/O piny cvicia prudom
min. 10mA. Nehovoriac o tom ze keby si naozaj potiahol 2A t.j. 5-6W tak bez
riadneho chladica by sa uvaril.
Musim sa priznat este som taku aplikaciu nemal cest robit. Standardne chodim
na 40-80 MHz a spotreba sa pohybuje okolo 100 az 200mA.
Neviem na akej rychlosti chces pracovat, ale predpokladam kedze chces citat
seriovo do jednocipaku tak max. 2MHz. Rovnako I/O piny budu zrejme nastavene
na vstup t.j. zatazenie prudom blizkym 0A.
Rovnako usudzujem ze narocnost navrho sa vojde mozno do najmensieho typu
/neviem ako pocet pinov/..
T.j. ti garantujem ze dosiahnutie spotreby 100mA bude prehnany odhad a
typujem ze sa bude pohybovat pod 50mA.

Milan