Urcenie poctu jednotiek v binarnom slove

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Listopad 8 22:15:34 CET 2005

staci algoritmus, uz to nejak potom implementujem. Numerickym
integratorom som nazval obvod, ktory by mal merat ako dlho bola jednotka
na vstupe v urcitom casovom intervale (danom dlzkou posuvneho registra).
V principe je to obycajna integracia stratoveho tepelneho vykonu.
Teraz ma napada ze by slo pouzit obojsmerny citac bez pretecenia. Pokial
bude na vstupe jednotka, tak sa bude pripocitavat, pokial bude nula tak
odpocitavat s tym ze ked to dojde na hranicu tak to nepretecie ale
ostane saturovane bud v nule alebo maxime. Cislo na vystupe citaca potom
zodpoveda naintegrovanej hodnote za dany casovy usek dany poctom bitov
citaca.
Hmmm cloveku pomoze niekomu sa vyrozpravat ;-)
b.