Re: Zařízení s VF modulem ?

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Listopad 8 17:39:26 CET 2005

No tyhle prijimace jsou casto superreakcni a vyzarujou (z principu) docela
dost. Superhety jsou sice lepsi, ale zase maji oscilator mimo to pasmo, ve
kterem by to vyzarovani nikomu nevadilo :-)
Andel

----- Original Message -----
From: "Milan MCM" <magixe@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 08, 2005 5:09 PM
Subject: Re: Zařízení s VF modulem ?

Diky za info
ještě mě napadlo co použít tyto moduly
http://www.artbrno.cz/radiometrix/radiometrix2_cz.php

Mají všechny náležitosti takže by to prohlášení o shodě stačilo ?  CE
mají také
a vzhledem k tomu že je to profi modul s povolenými parametry neměl by
nikomu a
ničemu vadit tím pádem je malá pravděpodobnost že by zpusobil nějakou
neplechu - neoprávněně
( např vyšším výkonem a rušením a pod )
U přijímače bych to neřešil snad vůbec protože přijímač nikoho a nic
neohrožuje
jedná se spíše o ten vysílač na 433Mhz .
Zkusím se ještě optat tam - ARTBRNO.
Jde mě o jediné aby mě za to nezavřeli :))