Odběr zdroje PC

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Listopad 8 07:58:01 CET 2005

150W zdroj byl taky v Compaq Deskpro EP (Celeron 300MHz), dal jsem ho do kompu, kde zivi 400MHz Celeron, 2 harddisky a 2 CDROMky.

Takze pokud chcete usporny server, shanejte starsi znackove pocitace. Tenhle Compaq mel dokonce skrin skoro 100%ne kompatibilni s beznou ATX deskou (vzadu chybela dira pro AGP kartu).

P.K.