OT: Jaky vyrobce pracek

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Listopad 7 21:56:00 CET 2005

> Matka ma 4.5 roku Fagor s prednim plnenim (cena cca 17.5 tis. Kc), ted
> jsem ji menil gufero (bylo uplne tvrde) a lozisko (odeslo nasledkem

Tak s guferem resp. s V krouzkem mam zkusenost i u nasi cca 4roky stare
Whirlpool AWT 7125. Problem byl ze jej tam nejake hovado pri montazi
nasadilo obracene, nasledkem cehoz to sice tesnilo ale postupem casu
doslo k pozkozeni V krouzku i loziska.
Pracku jsem rozebral a zacal shanet lozisko a tesneni. Zavolal jsem
napred do autorizovaneho servisu (AP servis) a tam mi bylo sdeleno, ze
samotne lozisko nemaji a ze prodavaji jako celek hlinikove ulozeni,
lozisko, sadu tesneni a sroubu a to cele maji skladem jen za 195kc! Tak
jsem rovnou koupil sady 2 na obe strany a po vymene (cela operace i s
cestou pro lozisko trvala asi 3 hodiny) pracka uz mesic pere tiseji nez
nova :-)
Plastove dily jsou spojene vruty, konstrukter prekvapive myslel na
servis a tak vsechny srouby maji vedle sebe jeste jednu diru pro
prisroubovani pokud se puvodni zavit strhne. Nastesti jsem to nemusel
vyuzit.
Dale jsem si prohlizel konstrukci pracky, zda se ze ridici elektronika i
vsechny cidla a motor jsou dobre kryty proti vode, pocita se i s
tekoucim loziskem a pripadna voda je svedena ven tak, aby netekla na
konektor telesa a do motoru.

A kdyz uz jsem se rozepsal tak jeste napisu zkusenosti. Jedna se o dnes
uz nevyrabeny model, ktery stal cca 20.000kc. Volil jsem horni plneni
(to vyzadovala manzelka a ja nebyl proti), sire 45cm (ted nevim jestli
je horni plneni i 60cm), az 1.200otm a dival jsem se taky na spotrebu.
Ovladani je super, jednim knoflikem navolite co chcete prat a pak
tlacitky teplotu, otacky, predpirku a intenzivni machani. Podle programu
jsou tyto hodnoty predvoleny a nektere volby omezeny. Jeden display
zobrazuje teplotu, druhy cas do konce a nekolik led fazi cyklu prani a
nastave funce vcetne otacek. Krome zmineneho problemu s loziskem jsme
naprosto spokojeni, mame male dite takze pracka dostava zabrat.

Pavel