Mycka bylo RE: Jaky vyrobce pracek

pavel.urbancik@itherm.cz pavel.urbancik@itherm.cz
Pondělí Listopad 7 13:15:53 CET 2005

Ja se pridam k nazoru nize, cca 2 roky zpet jsme koupili bosh, nevim jaky
je to presne typ, protoze jsem ted mimo, ale byla celkem draha (20tisic) a
uz pri vyberu me zaujala funkce rekuperatoru odpadni vody a cidla ktere
kontroluje cistotu vody a meni ji jen podle potreby. do ted s ni nebyl a
snad i nebude zadny problem.
Kvalita myti a spotreba jsou spickove. - na jedno umyti cca 1.1kW
Takze pokud bych vybiral znova, tak jedine Bosch (nebo Siemens, je to
stejne stejna fabrika)

Pavel