OT: Jaky vyrobce pracek

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Listopad 7 19:04:40 CET 2005

Jan Waclawek napsal(a):

> Hm, zeby reklama :-P

Ci? Myslite, ze opravuju pracky? Malou firmu doporucuji treba proto, ze
se v ni zpravidla vyhnete globalizacni slipce v recepci (a dalsim
skodlivym prizivnikum )a mate vetsi moznost mluvit primo s
technikem/majitelem, pripadne oboje v jedne osobe.

> Ale vazne, ja som toto riesil uz niekolkokrat a usudil som, ze robit
> rozsiahly a seriozny prieskum by ma stal viac casu (-> penazi) nez
> riziko ze ta pracka atd. bude na***... Proste necham vyber na manzelku s
> nejakym rozumnym rozpoctovym limitom... :-)

Ono to neni (alespon v mem pripade) pouze o penezich, ale proste i o
tom, ze si dokazu vybrat, poucim se a mam dobry pocit, ze jsem za sve
penize ziskal (v ramci moznosti) slusne zbozi. Resim to tak prakticky se
vsemi drazsimi pristroji uz dlouho a jsem spokojen. Podstatna je treba
krome funkce i moznost opravy svepomoci ci v _nefiremnim_ servisu atd.

Mimochodem: ty penize se pak mohou projevit pri poruchove funkci a
zprostredkovane treba i vlivem zhorseneho zdravotniho stavu tim
vyvolaneho (mam na mysli treba opakovany stress). Zni to jako for, ale
neni...

--
Jirka