mechanika cnc frezky.........vreteno??

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Listopad 7 16:28:59 CET 2005

Pěkné.

Pokud se týká toho vřetena, zkuste se mrknout na www.sherline.com
Prodávají nejen celé stroje, ale i samostatně motor s vřetenem a
regulací. Je to poměrně velmi přesně udělané (na tu cenu) a dalo by se
na to použít všechno jejich příslušenství.

Zdraví PavelK

http://prichy.wz.cz/1.jpg
http://prichy.wz.cz/2.jpg
http://prichy.wz.cz/3.jpg
http://prichy.wz.cz/4.jpg

Neni to jeste finalni podoba...osa Z prijde zkrati a
nejsou osazeny krokove motory...

Presto diky za vase nazory na takto podomacku a
ze zbytku a srotu udelane zarizeni...

Nema nekdo nejaky tip na vreteno??
Predstavuji si neco s co nejsirsi regulaci otacek (napr 900-20000) a
sklicidlem 0-6 mm (v lepsim pripade 0-10mm) ( mozno i upravit prostredky
mam), ale to hlavni ...v soucasne dobe jsem schopen zaplatit cca 2500 kc
:-( Prikon cca 300 W

Dekuji za pripadne pripominky a tipy :-)

Prichy