mechanika cnc frezky.........vreteno??

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Listopad 7 16:23:23 CET 2005

Zdravim,

poprve to proslo, ale zrejme se neco takoveho co pozadujete nevyskytuje.
Pokud ano tak bych si jej sam koupil.

Nicmene mam takovej silenej napad, kterej by snad nemelo byt problem
zrealizovat. Chtel bych zkusit pouzit jako vreteno modelarskej AC motor -
dvoupolove provedeni ma bezne 40krpm a neni problem si koupit treba 1kW
prikonu za velmi rozumne penize. Regulator modelarsky se da take bez
problemu koupit - regulace klasika PPM.

Nepujde to samozrejme pouzit rovnou (to by ty loziska brzo vyskakaly), ale
jako nahon vretena by to nemel byt problem - jen se bude muset vyresit nejak
chlazeni.

Jinak ja uz jsem take pokrocil:
http://rvsoft.wz.cz/image/200511071403_051030_154211.jpg
http://rvsoft.wz.cz/image/200511071404_051030_154336.jpg