Programovatelne polia

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Listopad 7 14:26:48 CET 2005

Ahoj,

> Pisete o serio-paralenim prevodniku, ale neni mi jasne jakym smerem,
> pripadne
> jestli obema.
> Pokud by slo ciste o serio > paralelni s trochou stesti byste mohl misto
> jednoho obvodu v BGA pouzit vic s normalnima nohama. Z vystupu posuvneho
> registru v jednom broukovi krmit vstup druheho.
> Jakub Ladman

Jedna sa o obycajny prevodnik seriovych dat na paralelne plus nejaka ina
logika. Jednoduche zretazenie "peknych puzdier" sice ide urobit, trati sa
tym ale jednoduchost a krasa riesenia. Ja som sa rozhodol pre XCR3384 alebo
XCR3512 v jednom puzdre PQFP208. Neviete nahodou niekto, kolko stoja? Na
webe su len XCR3256.

A.