Jaky vyrobce pracek

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Listopad 7 11:35:53 CET 2005

Ja bych to tak neprozival, dnes uz to neni podle me zalezitost na cely
zivot. Vybral bych pracku, ktera bude nejlepe splnovat kriterium cena/vykon.
Pred 5-ti lety jsem misto 10 let stare tatramatky koupil prvni pracku, ktera
zrovna byla v akci (Zanussi za 8 litru) a mela slusne parametry (spotreba,
ucinnost, 1000 otacek ...)  a pere bez nejmensich problemu dodnes. Az se
pos... tak to bud opravim, nebo koupim jinou :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of J. Polivka
Sent: Monday, November 07, 2005 10:44 AM
To: HW-news
Subject: Re: Jaky vyrobce pracek

Kdyz jsem vybiral pracku, tak jsem se vyhybal mechynickym programatorum.
Zvitezilo tedy plne elektronicke ovladani. Ta moje pracka ma plneni shora,
ale take i el. ovladani a displej jsou nahore.
Pracka je umistena vedle vany a ted k problemu. Kdyz se jedna z mojich dcer,
doma tajne prezdivana "kachna", sprchovala, tak voda byla vsude a i na
pracce. Bohuzel jsem jednou zapnul pracku nez to stacilo vyschnout a byl
problem.
Opravar to komentoval slovy, ze je to sice dobra pracka ( za cca 20000), ale
tak do kuchyne. Neni vhodna do koupelny !
Proboha, kdyz neni pracka za 20 litru odolna ani proti stekajici vode tak
kde to jsme ?
Musel bych ji vymenit budto za sporak nebo za mycku :-)))
Takze bacha i na takoveto problemy.
Jindra Polivka

Dobry den,
omlouvam se za velke OT, ale vcera nam lehla pracka (ona uz odslouzila tri
deti a 15let, takze budiz ji sberny dvur lehky). Stojim ted pred problemem
pomerne rychle vybrat novou.
Vzhledem k tomu, ze tu jsou technicky zdatni jedinci, a odvazuji se tvrdit,
ze nejeden (vcetne mne) se uz v prackach stoural, prosim o doporuceni, ktere
vyrobce brat v uvahu a ktere naopak rovnou ignorovat. Pripadne upozorneni na
dalsi kriteria vyberu.
Jedna se mi o klasiku 59,5 x 59,5cm predni plneni. (ten pulcentimetr je
dulezity kvuli futrum dveri).

Predem diky za podnety

Jakub Serych