Mycka RE: Jaky vyrobce pracek

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Listopad 7 11:34:51 CET 2005

No to jsem resil nekdy pred rokem.

Nakonec jsem ja i svagr (kupovali asi mesic po nas) nakonec nazavisle na sobe vybrali AEG
- cena neco kolem 15kKc - rada Favorit. Od te doby mycka jen umyva a umyva a umyva...
Musim zaklepat od te doby zadny problem. Dokonce se to ani nijak nespini - sitko jsme
cistil snad jen jednou a to jen proto, ze uz mi to prislo blby :-) Takze rok kazdodenniho
provozu.

Rozhodne si nekupujte mycku na mene nez 9 sad. Skoro bych radeji napsal 12. Ale nevim
kolik vas je a kolik mate nadobi k myti. Do tech malych nejde nic poradne nastrkat -
zvlast hrnce.

Nehledejte mycku s mnoha programy. Stabilne vyuzivame tri programy:
 Eco - voda maximalne 50st a trva dlouho skoro 3h. Zapiname kdyz je cas a bezne spinave
nadobi.
 Automatic - voda tusim 70st a trva neco pres hodinu. To je fakt dryjak a umeje to
ledacos.
 30min - pouzivame hlavne kdyz se nekam jede a nestihlo by se umejt normalne a nechceme
nechat nalozenou mycku spinavym nadobim kvuli smradu.

Pouzivame zasadne tablety 3in1 - ne kvuli tomu abychom byli in, ale je to pohodlne. Jinak
doporucuji pouzivat nejake lepsi tablety - ty levne opravdu nemyji. nejvic s enam
osvedcila znacka Somat.

Mycku mam pripojenou na teplou vodu.

RadekCX