AT24C256 Write Cycle Time

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Listopad 7 10:08:28 CET 2005

Ano, ACKNOWLEDGE POLLING mi je znamy, islo mi len o to s akou dobou
zapisu mozem pocitat. Potrebujem sa zmestit do 30ms na stranku, teda
problemom bolo, ci interny zapis stranky bude trvat 1*tWR alebo X*tWR.
Ci je tWR 10ms, ako pise datasheet, alebo to bude o nieco menej, uz nie
je take podstatne. Ak by zapis stranky (pre pripad zapisu plnej
stranky)trval 64 krat povedzme 9ms alebo hoci aj 5ms, nevyhovovalo by
mi to. Uz je to ale vyriesene, zapis stranky trva 1*tWR, teda aj
maximalna katalogova hodnota 10ms je pre moje pouzitie OK.

este raz vsetkym dakujem za informacie,
miro