prijimac FM bez vnejsich soucastek

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Neděle Listopad 6 12:33:41 CET 2005

Zdravim,

Tak to je hezke, copak to stoji?
Mne se to nepovedlozjistit:(.

S pozdravem,
                Marek Pavlu

//  -----Original Message-----
//  From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
//  Behalf Of Vladimír Anděl
//  Sent: Wednesday, November 02, 2005 9:45 PM
//  To: konfera
//  Subject: prijimac FM bez vnejsich soucastek
//
//  Nedavno se tady probiralo, jak udelat FM prijimac s minimem vnejsich
//  soucastek. Ted jsem nahodou objevil
//  http://www.silabs.com/tgwWebApp/public/web_content/products/Wireless/Rad

//  io_Tuners/en/Si4700-01.htm
//  prijimac, ktery ma v sobe opravdu vsechno. Na to jsem opravdu cumel. Dva

//  smesovace pro potlaceni zrcadloveho kmitoctu (neni potreba LC obvod na
//  vstupu), digitalni filtr MF, stereodekoder, RDS dekoder. Vsechno vcetne
//  frekvencni syntezy je rizene hodinkovym krystalem.  Jen bych rad vedel,
//  jake
//  tohle radio ma parametry v porovnani s tim klasickym s civkama.
//
//  Andel
//
//  Hw-list@list.hw.cz