AT24C256 Write Cycle Time

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Listopad 4 17:41:22 CET 2005

> Dakujem! Ked je aj po zapise stranky doba zapisu 10ms, tak to mi
> vyhovie, bal som sa ci to nebude 64*10ms, co by mi uz nevyhovovalo.
 > Zatial som iba v stadiu hladania vhodnych suciastok, pozeral som aj

Podival jsem se k Microchipu na 24LC256
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/21203N.pdf  a tam v
casti "6.2 Page Write" je napsano "The write control byte, word address
and the first data byte are transmitted to the 24XX256 in much the same
way as in a byte write. The exception is that instead of generating a
Stop condition, the master transmits up to 63 additional bytes, which
are temporarily stored in the on-chip page buffer, and will be written
into memory once the master has transmitted a Stop condition.". Zde tedy
mate potvrzeni toho co jsem napsal a pokud by toto nahodou pro Atmel
neplatilo tak vite ktera soucastka Vam vyhovi. Navic zde je doba zapisu
"Write cycle time (byte or page)" max. 5ms. A 3.6V je tez bez problemu.

> FRAM, ale napr. v SOS stoji FM24C256-SE 252Sk bez DPH a
> AT24C256-10PI-2.7 len 54Sk. Navyse ta FRAM je 5V, kdezto ja potrebujem
> cinnost od 3.6V (napajanie z baterky z mobilu).

Jo cena je problem, my vetsinou pouzivame mensi kde ten rozdil neni
takovy, nebo pro 256 casto pouzivame
http://ramtron.com/doc/Products/Products_detail.asp?ID=15&FamID=2 kde je
navic i RTC protoze se jedna o aplikace kde je pozadovan zalohovany cas.

A mate pravdu, na strankach Ramtronu jsem sice nasel pameti 24xx na
napeti mensi nez 5V ale 256 tam neni, bud je tam chyba nebo ji skutecne
nevyrabi.

Pavel