rezani plechu (Kde jsme sehnali hlinikovy plech 5mm a 10mm--spokojenost)

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Listopad 4 16:26:51 CET 2005

Marek Peca napsal(a):

> Selsky: co je podle Vas hydrodynamicky odpor? Kapacita, indukcnost,
> nebo spotrebic? Asi c) bude spravne, ne. Jak konkretne se ta energie
> spotrebuje, jestli nejdriv na viiry, ktere se pak pomelou a rozetrou
> samy o sebe nebo rovnou nejakym trenim, to asi neni podstatne.

Mate mozna pravdu, ale ona ta tryska prevedena do elektrickeho modelu
nebude az tak jednoducha. Krome toho tam je (a mozna i dominantni) jev,
ze spoustu na onom "odporu" vytvorene energie si odnasi s sebou
protekajici voda.

Vsechno lze jiste spocitat, ale to prenecham teoreticteji zamerenym
jedincum. Prece jen muj pobyt na FEL je uz dost davna minulost a
matematiku mi bohuzel zhnusil uz blb na stredni skole (na ZDS to byla
moje "laska" a exceloval jsem v ni). Hlavni nepochybne je, ze ta rezacka
funguje...

--
Jirka