Dalkove ovladani

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Listopad 4 16:00:12 CET 2005

No ako sa to pozna... Kedysi som si robil prijimac specialne na RC5 a
ked uz bol hotovy, tak som vyskusal par dialkacov od znamych :-) Na
zaklade tychto skusenosti viem, co som napisal, ze RC5 pouziva Philips
(ten toto kodovanie vymyslel), oravske TV a aj Mascom. Urcite ho
nepouziva Sony a LG. Tot vsjo, co som sam overil, ine neviem...

miro