rezani plechu (Kde jsme sehnali hlinikovy plech 5mm a 10mm --spokojenost)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Listopad 4 14:16:59 CET 2005

No ja jsem zadal dneska vyrobu laserem z 2mm, 5mm a 10mm z AlCu4Mg.
Odnesl jsem si naprosto fascinovan par odpadku a dloue minuty jsem na
ne hledel, jak jsou krasne vypalene. 2mm diry v 4mm plechu cistounke
jak studanka. To s tim otrepem u kruhu mate pravdu, tady je videt
taky. Ale koukam tady na 4mm tlustej dural a rez je hladounky, jestli
jsou tam vroubky 0.02mm, tak to je hodne. Nevim, vzorky drsnosti tu
nemam :-). Take tu mam kousek napisu z nerezu, ten ma v jednom miste
nejuzsi misto (mezi dvema rezy) asi 0.2mm.

Abych udell reklamu, dali jsme palit do firmy Kovoklima -- Gurtler,
http://www.gurtler.cz/

Pekne odpoledne,
Marek P.

P.s> Zkuste 361stupnovy oblouk dostat do DXFka, treba to ten jejich
CAM sezere (spravnym zpusobem).