Laboratorny nabytok

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Listopad 3 17:17:39 CET 2005

Daniel Valuch wrote:
> vidim ze vsetci zjavne robia na zemi :-)

A co si cakal.
Vidim, ze si v tej cudzine uz zabudol na zemljanky u nas doma, co?
:-)

No vazne, toto je presne to iste ako s tymi zdrojmi a potom s tymi
teplomermi. Myslis si ze tato veta sa da lahko skusnut?
 > Vzhladom na to ze robime VF vsetko vybavenie
 > je znacne rozmerne a tazke.

My mame vo firme na mieru robene drevene stoly, na ktorych sa vsak ani
sediet neda. Mame na stoloch nadstavby - policky (3 poschodia), ktore
boli myslene na pristroje, avsak v skutocnosti sa v nich len hromadi
bordel, pretoze tie pouzivane pristroje su permanentne prevlacane. Z
podobnych dovodov nefunguju rozne vynalezy do ktorych sa maju akoze
schovavat kable z kompov a prefikane diery kade sa maju prevliekat -
znova, kompy sa prevlacaju a aj ked nie, bud sme si vyvrtali vlastne
diery podla aktualnej polohy kompu, alebo sa kable proste prehodia len
tak cez okraj stola. Najuzitocnejsi vynalez je predlzovacka so 6-psom a
vypinacom (vy tam zrejme mate aj za hrst poistiek, my len hrkajuce sroby
a sponky ktore sa casom z tych lacnych smejdov vytrasu) - avsak to
nespada do kategorie nabytok. Este sme si dali robit voziky asi 0.8x0.8m
vysoke 1.5m s polickami, akoze na prevoz pristrojov, ale ked pribudlo
kolegov, uz sa s tym prestalo hybat takze sluzia ako dodatocne skladiste
bordelu.

Inaksie povedane, ak ste spokojni s bukasom (pardon, MDF), tak hodte na
papier zhruba vyzor a rozmery a smelo hrrr za prvym stolarom; prip. sa
to da vykombinovat napr. so zeleznymi nohami. Plechove skrine a sufliky
sa daju kupit ako kontajnery a aj keby ste ich cheli mat zabudovane, v
konecnom dosledku vam tam len niekto ten kontajner nasrobuje a zahodi z
neho kolecka.

Takze nam sa osvedcila improvizacia a nieprilis drahy nabytok, aby nikto
nemal vycitky svedomia ked to trocha povrta.

Ale mozno sa mylim a existuje k teme nabytok aj serioznejsi pristup.

wek